Wednesday, July 30, 2008

maktamad man diay...

sauna namroblema ko kay nagalibog ko kung unsa akong unahon sa mga gna pahimo sa akoa dre sa ofis...og karong nagbakasyon akong amo...mas kapoy man diay ning way gna himo dah..hahahaha..nanakit hinuon akong mata cge a2bang aning monitora ni na way gnahimo..

nibalik napod diay kog doktor..na subraan man gud nig gamit akong mata..mao 2 kinahanglan daw nako mag pahuway...ayay ka!..deduction napod ni ba..wa na jud koy sweldohon ani..mahal na baya ang bugas ron..usa pa mag sugod diay akong leave ugma..biyernes August 1..hala ka august 1 na bayeet!..hapit na pod diay bday sa akong magulang(singgit lang nako ni xa).. mag rest daw ko kunuhay..dli sa ko mag a2bang og computer..mao nang pahuway usa tanang account nako suggod ugma(operations will resume on monday)..sakto kaau maka uli kog gensan..gimingaw naman gud daw akong mga fans dd2..siputon sa nako cla..basig unya mangluod to sila.

.......wa ba mo kapansin na bisaya kaau ko?..ha?..gi atay man gud ni si domar manos ba..ingon man gud nya bisayaon daw nako akong blog...

HOI DOMAR MANOS..NAGLISOD DYUD KO ANI BA..WA BAYA KO NAANAD OG BISAYA HA..LABI NA KANANG MGA LAWUM KAAU NA BISAYA..ahahahahah...dpat magpa2dlo ko sa imo sunod aning mga laglum na bisaya..hahahah

1 comment:

dumzK said...

helow chai! hehehe...open pa man ang tutorial nq sa bisaya lesson..kung willing ka!?..hehehe...kabalo man lgi ka!hahaha..salig lng sa imong kaugalingong katahos...aus!amping..